ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
Нижче ми зібрали всі найчастіші запитання і надали змістовні відповіді.
КУПІВЛЯ КВИТКІВ
СПИСАЛИСЬ КОШТИ, А КВИТКИ НЕ НАДІЙШЛИ. ЩО РОБИТИ?
Перевірте SMS від Concert.ua, а також email (в тому числі папку “Спам”, “Промо”, “Оновлення”). В SMS ми надсилаємо посилання на квитки, а в email додаємо їх вкладеними файлами.
Якщо кошти було списано, а лист і SMS ви не отримали, напишіть нам в підтримку, прикріпивши квитанцію про списання і вказавши подію, на яку ви купували квитки.
ЩО ТАКЕ СЕРВІСНИЙ ЗБІР?
Сервісний збір - це плата за обробку замовлення, сервіс і нашу роботу.
ЧИ МОЖЛИВО ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК?
Так, оплата можлива переказом на розрахунковий рахунок з наданням всіх необхідних документів. Деталі тут.