Закрити
Закрити

Питання-відповіді

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Нижче ми зібрали всі найчастіші запитання і надали змістовні відповіді.

КУПІВЛЯ КВИТКІВ

СПИСАЛИСЬ КОШТИ, А КВИТКИ НЕ НАДІЙШЛИ. ЩО РОБИТИ?

Перевірте SMS від Concert.ua, а також email (в тому числі папку “Спам”, “Промо”, “Оновлення”). В SMS ми надсилаємо посилання на квитки, а в email додаємо їх вкладеними файлами.

Якщо кошти було списано, а лист і SMS ви не отримали, напишіть нам в підтримку, прикріпивши квитанцію про списання і вказавши подію, на яку ви купували квитки.

ЩО ТАКЕ СЕРВІСНИЙ ЗБІР?

Сервісний збір - це плата за обробку замовлення, сервіс і нашу роботу.

ЧИ МОЖЛИВО ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК?

Так, оплата можлива переказом на розрахунковий рахунок з наданням всіх необхідних документів. Деталі тут.

Поділитись

Link shareПоділитись у Facebook Link shareПоділитись у X
Закрити